„Zoom In” е пърформанс-инсталация, в която изразните средства на тялото са сведени до минимум. На фокус е „най-анонимната” част – човешкият гръб и неговият потенциал да създава причудливи образи. Гръбначният стълб като опорна медиална структура, неговият потенциал за извършване/осъществяване на флексия, екстензия, контракция и ротация. Една единствена част – гърбът, намира конкретен хореографски език. Той създава пътуване, което проучва собствените му деформации и се превръща в необичайно визуално преживяване. Проектът стартира през 2010 г. с работно заглавие (Re)flexible по време на резиденция в „Замък Яздовски”, Варшава (Полша) по идея на Виолета Витанова и Станислав Генадиев с артистичен асистент Красен Кръстев. Година по-късно е представен в следващ етап от развитието си в Танц Квартир, Виена (Австрия), поставен в средата на визуалния артист Стефани Уилиам. Развитието на проекта продължава в колаборация с Венелин Шурелов, който механизира пътуването на тялото в пространството. Инсталацията е част от последната тема, върху която той работи – серията “Нечовешки забавления” (SubHuman Entertainment).
„Zoom In” e част от проекта „три3ависим” – инициатива на Гилдията за съвременни изпълнителски изкуства към Съюза на артистите в България, която обединява професионалисти, работещи в сферата на съвременния танц, пърформанс и инсталации. Виолета Витанова е хореограф и изпълнител от най-новото поколение в съвременния танц в България с множество участия и в международни продукции. От 2008 г. до 2009 г. съосновава и работи в компанията за съвременен танц „Кинестетик Проджект”- София ( България). Съвместно Станислав Генадиев поставят хореографии към театрални постановки на режисьора Явор Гърдев („Калигула”, Драматичен театър – Варна и „Нощна пеперуда ”, Народен театър „И. Вазов”). Води класове в Дерида Денс Център. В момента танцува за хореографа Брис Льору (Франция) в проекта „Flocking”, реализиран в Белгия. Контакти: violeta_vitanova@yahoo.com Венелин Шурелов е сценограф, съосновател и преподавател в програма „Дигитални изкуства”, Национална художествена академия, основател на Subhuman Theatre (2004) и арт група Via Pontica (2002). Чрез своите произведения изследва междинни състояния на човешкото тяло, фокусирайки се върху неговата маргинализация. Театърът и пърформансът играят главна роля в работата му, която включва също и рисунка, скулптура, инсталация, видео и арт теория.